Продавець "То-то і оно!" - Мультимаркет свята розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
6180 відгуків
Працюємо⚡Замовлення приймаємо через корзину⚡Відправка щодняКилимок під Ялинку

🇺🇦 Телефонія працює з перебоями! Просимо залишати замовлення через кошик — ми обов'язково вам передзвонимо! 🇺🇦

"То-то і оно!" - Мультимаркет свята
+380 (96) 103-00-44

Вопросы? - Ответы!

Дорогі покупці!

Цей розділ ми створили для Вас!

Тут ми зібрали відповіді на найпопулярніші та хвилюючі питання!

Навіщо перевіряти посилку на пошті?
УВАГА!!! При отриманні ¦повністю розкрийте та огляньте Ваш вантаж, у разі пошкодження Вам повинні компенсувати збитки, вантаж застрахований на 100% (не переживайте заздалегідь, таке трапляється дуже рідко). У разі пошкодження Вашого вантажу обов'язково складіть акт претензію в офісі Транспортної Компанії на відшкодування збитків. Копію акта ОБОВ'ЯЗКОВО надіслати нам на пошту або на Вайбер.
Проста відповідь та правило Нової Пошти: коли Ви вийшли з посилкою з відділення, Ви більше не маєте претензій. А відтак і ми, як відправник, не маємо претензій до Нової Пошти і щось вимагати не маємо права.
Перевірка цілісності.
Перевірка накладної списку позицій.
Ми завжди прагнемо робити нашу співпрацю взаємовигідною і всіляко хочемо уникнути конфліктних ситуацій та непорозуміння. Будемо раді, якщо Ви залишитеся задоволені знайомством із нами!


Я не можу до вас додзвонитися! Що мені робити?
Для початку заспокоїтись, глибоко вдихнути… переконатися, що сьогодні не неділя та на годиннику не 23:15… Ще раз подивитися на наш графік роботи. Якщо Ви телефонуєте у робочий час і ми не беремо слухавку, чекайте, наш менеджер обов'язково з Вами зв'яжеться.


Я вам відправив смс. Ви не бачили?
На жаль, смс ми не бачимо, тому що у нас ip-телефонія – оператори розмовляють з вами через гарнітуру. Замість смс пишіть у вайбер або дзвоніть )


Коли я отримаю номер посилки?
Номери посилок ми надсилаємо автоматично через програму. Зазвичай це відбувається після надсилання машини з 13 до 15. Ви отримаєте смс від імені "totoiono"


Чи можна забрати товар самовивізом?
Можна, можливо! Але не завжди :) Магазин маленький, а склад збирання великий. Тому наявність товару, що цікавить самовивезення, потрібно уточнювати за телефоном 0(67) 868-83-88 (Олена Пн-Сб 10-18)


Чому мені не передзвонили після оплати?
Ми не передзвонюємо після отримання вашої оплати. Не встигаємо. 200 дзвінків на день. Тому просимо зазначати у призначенні платежу номер вашого замовлення. Після отримання оплати замовлення одразу ж вирушає на складання.


Проблема з замовленням. Куди скаржитися?
Не поспішайте написати відгук. Адже відгук - це не форма претензії в процесі угоди, а остаточна думка про її завершення. Якщо у вас є претензія – напишіть нам про це (totoiono44@gmail.com) або Вайбер, ми завжди виправляємо свої помилки!


Навіщо потрібні відгуки?
Відгуки – дуже важливий, останній етап покупки. Купуючи товар і приймаючи рішення про оплату або післяплату, клієнти читають відгуки про магазин, а співробітники магазинів читають відгуки про клієнтів. Відгуки - це Ваша та наша репутація в інтернеті, гарантія вашої оплати та нашої відправки. Після закінчення угоди ми залишаємо відгук про клієнта (як було здійснено оплату, наскільки успішною була співпраця, чи забрано посилку з відділення Нової Пошти), а клієнт залишає відгук про наш магазин (ціна та якість товару, сервіс, швидкість обробки та відправлення замовлення).


Чи потрібно повідомляти про оплату замовлення?
Не потрібно, якщо в коментарях до платежу ви вказали номер свого замовлення, яке надходить у смс з реквізитами. Якщо оплата зроблена в терміналі або з картки іншого банку, то дуже часто ми не бачимо прізвище платника. У такому разі краще передзвонити та повідомити про оплату.


Чому моя посилка прийшла не з Києва, як написано у вас на адресу?
Окрім київського складу, наші склади знаходяться у різних містах України. Для швидкого відправлення деякі категорії товарів надсилаються з інших складів. У телефонному режимі ви завжди зможете уточнити, в які терміни і з якого міста надсилатиметься ваша посилка.


Чому так довго я чекаю на своє замовлення?
Деякі позиції виготовляються на замовлення в потрібному кольорі та кількості. Іменні товари також потребують часу 3-5 робочих днів. Точні терміни запитуйте у менеджера під час оформлення вашого замовлення.


У яких випадках потрібна передплата на замовлення?
Ми завжди попросимо внести невеликий аванс, якщо:
ваше замовлення більше 1000 грн
ви замовили весільну або вечірню сукню за індивідуальними мірками
ви замовили фату
ви замовили весільну біжутерію
ви замовили товар із нанесенням ваших імен чи дати
про вас залишено відгуки іншими магазинами, що ви без поважних причин не забираєте посилки з пошти.


Чому нам можна довіряти?
Працюємо офіційно – дивіться знак "Наявність документів" на нашому сайті
Більше 2800 відгуків від реальних покупців – понад 90% позитивних.
Наш магазин розташований на маркетплейсі Prom.ua і всі покупки клієнтів застраховані за Програмою захисту покупців


Як заощадити на доставці?
Замовлення від 1500 грн ми надсилаємо безкоштовно. Також рекомендуємо оплачувати замовлення на картку. Тоді ви не переплачуєте комісію за післяплату (2% від суми замовлення + фіксовані 20 грн).


Чи можу я оформити замовлення за телефоном?
Замовлення по телефону можемо прийняти на 1-2 позиції. Щоб уникнути помилок, рекомендуємо замовлення оформляти тільки в кошику. У такому випадку ви самі бачите асортимент і самі запо

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner